hemma heela dagen, inte så kul som de låter ^^

Jag har vart sjuk typ hela veckan :(. först fick jag ont i halsen som sedan utvecklade sig till hosta och snuva. Så just nu har jag bara hosa och snuva xD. Gick hem igår från skolan mådde inge bra och de påpekade mina lärare.
Men iaf idag har jag vart "hemma". Mamma och jag har vart runt i hela nacka känns de som och värmdö. Jag har hämtat min kära mobil :D, köpt en Ipod Video, ett par nya skit mysiga skor och en bok. sen har mamma köpt en massa mat och skit eftersom Filip ska hem till oss innan innan han ska ut och Kröka xD.
En sak asså, när jag skulle köpa den där ipoden blev de en masssa strul. Först åker vi till Sickla men dom hade inte den som jag ville ha, men dom hade ett sista examplar i värmdö. Så mamma och jag åker dit och köper den och ett par hörlurar ^^ hahah. Men de har vart en bra dag trots all stress ^^ hahaha.

Sen måste jag berätta när mamma och och jag pkte tillbaka till sickla för att träffa emma så hittade jag två as fina saker ^^ men kan inte berätta mer eftersom jossan ska få deen på måndag haha xD

Men nu ska jag ta och hjälpa mamma med maten ^^

Pusss på er suckers ;) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0