jag saknar dig!!

Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg. De jag vill säga är väl att jag saknar min bästa kompis så sjukt jävla mkt. De finns så mkt som jag vill berätta men de känns som om jag inte kan. Vi har inte pratat på typ en vecka nu och de bubblar inom mig (asså om saker jag vill berätta). Jag vill tillbaka till förra året till den vänskapen vi hade då. En person sa en sak till mig när jag berättat att vi hade bråkat, "De är som att förlora sin andra halva", först höll jag inte me men juh längre tiden har gått desto mer har jag insett att han har rätt. Visst vi har saker att reda ut men fine då gör vi de. Jag vill ha tillbaka min bästa vän! Jag saknar dig och jag har saknat dig!!








puss på er suckers<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0