mkt mkt mkt har hänt

Mycke har hänt sen sist jag skrev. Vi har samlat in pengar till unga hemlösa i torsdags. När vi gjorde de här projektet i skolan så blandades alla 2or så jag har lärt känna massa nya människor som är sjukt snälla och roliga :D. De va jätte roligt att samla in pengar i torsdags (tyckte jag iaf). Tms med alla 20 grupper som vi va så fick vi ihop ca49 TUSEN :D fatta nice asså haha. Man är sjukt stolt att man vart me och samlat in pengar för att hjälpa andra människor :D.

Sen fick jag ett jätte tråkigt sms av en viss person i tisdags tror jag, men om jag ska vara ärlig så orkar jag inte skriva om de. Har inte pratat med den personen på ngr dagar så vi får väl se vart vi hamnar efter lovet.

Sen har jag bråkat mer med min pappa och jag skiter i honom just nu haha.

Igår va jag i torvalla simhall och kollade när putte simma ^^ Han va jätte duktig och de va resten av gänget as well :) De va kul att vara där och umgås med putte och ola :P. Sen skulle jag följt med och kollat idag me, men jag mådde inge bra och fan va jag är lessen att jag inte följde me och kolla på mr putte. Jag får kolla på nästa tävlig :D

have a nice night :D
peace out
michaela

puss på er suckers<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0