Roligt värre asså haha :D

Idag drog jag in till stan för att träffa annika och dra på bio med henne. Vi kollade på Patrick 1,5 som inte va lika rolig som jag hade hoppats på, men den va ändå bra. Iaf vi tog den filmen som började 17.40 och vi köpte biljetterna vid 15 så vi hade ganska mkt tid kvar. Först drog vi till ett café och fika lite men de gick ganska fort så vi bestämde oss för att sätta oss på tunnelbanan och åka till slutstationen. De va ganska roligt för vi båda var övertrötta så vi skrattade åt minsta lilla. Och för dom som känner mig, ni vet hur jag blir när jag är trött och börjar skratta (a) haha. Men de va as roligt ^^.

Imorrn blir det stan igen fast då ska jag träffa Erika. Har inte träffat henne på evigheter de ska bli kul.

Puss på er sucker ;) <333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0