Kan det bli bättre?? Hur lång tid ska det ta isf??

Okej mår väl lite bättre idag när det gäller mina problem jag har, men fattar inte riktigt hur det kan göra det eftersom jag inte har pratat med någon. Jag kanske bara inbillar mig att alla problem har försvunnit! Eller jag kanske bara har soppat dom under sängen för att slippa se dom!

Och sen när det kommer till Halsflussen så är det mycket bättre trotts att jag glömde medicinen igår hehe säg inget till mamma bara hahah xD. Borde sätte mig med engelskan nu har inte ens börjat den ska juh in imorrn vilket är illa för min del, fan för att bli sjuk kan jag juh bara säga!!


Nä nu ska jag ringa anna och se om hon kan hjälpa mig med en sak :D hoppas att hon kan det hahah

Puss michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0