Bästa dagen EVER

Idag har toppat alla dagar på detta sega lov. Det har vart sjukt fint väder hela dagen och jag har tagit mig tid att njuta av den.

I
morse så vaknade jag av att min kära lillebror sprang upp och ner i trappen 50.000 gånger typ. Men visst jag kunde väl ha somnat om, klockan va ju trotts allt bara halv nio på morgonen?! Men de är inte riktigt så lätt, när man vaknat första gången av allt springande så slutar man inte lyssna på de utan man ligger kvar där man ligger och typ räknar stegen han tar. Iaf så tog jag mig i kragen och drog mig upp vid nio. Då möts jag av en godis-ätande lillebror som vill att jag ska leta efter mitt ägg.
(Det är tradtion här hemma att när vi barn vaknat på morgonen så hittar vi alltid en varsin lapp som sedan leder till en  ny lapp som leder till ägget)
Jag som precis vaknat sätter mig vid min lapp och försöker luska ut vad de står ("Haren"(=pappa och A) har liksom blandat om bokstäverna) så för att hitta nästa lapp måste jag förstå vad som står ^^. Jag förstod NADA. När jag och O suttit där typ 5min kanske så kommer "haren" upp för trappan. Jag "tvigade" henne att hjälpa mig om hon ville att jag skulle hitta de där ägget. Iaf Ägget låg i min andra lillebrors garderob. Jippi Mikkan kan också ^^.

Sen åt jag lite frukost och började kolla på MTV men så tittade jag ut och insåg att de va sjukt fint väder, inte ett enda moln på himlen. Kan de bli bättre? Jag kollade hur varmt de va mot vår vägg på altanen, de va hela 40 grader varmt. Från 10 imorse till typ 15 har de vart mellan 30-40 grader mot väggen. Och självklart har jag legat under den klarblåa himlen och solat lite och bara njutit av det vackra vädret. Och jag råkade bränna mig lite men de har typ lagt sig och jag är bara "brun". Jag har iaf fått färg så jag är inte så vit längre :D tack för de haha.

Sen grillade vi idag, när man börjar grilla så betyder det att snart är de sommar :D Hoppas de blir så här fint imorrn me.
De har bara vart en underbar dag och det är en underbar kväll just nu. Jag sitter på altanen som har blivit mitt hem känns det som och lyssnar på musik och varierar mellan datan och min bok som jag läst ut snart. Tyvärr är det inte den boken som jag kommer ha prov på men men borde väl kanske börja på den boken as well. Men de gör jag imorrn eller ikväll eller något ;)

Hoppas att ni haft en lika lyckad och bra dag som jag och jag hoppas att ni har vart ute mycket också och inte bara häckat inne framför tvn, daten eller i sängen.


Puss på er
//Mikkan♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0