Ett sammandrag av denna söndag

Gick upp med tuppen idag för hjälpa till i simskolan. Mamma och jag stressar hemifrån runt sju, men när vi kommer dit inser vi att vaktis har försovit sig...Suck. Men de fanns inte så mycke att göra. Vi var dock tvugna att skicka hem alla simskolebarn iaf dom som skulle börjat 07.45. Vi kom in i simhallen vid åtta och då hade jag ingat att göra där längre egentligen. Men jag kände inte för att röra mig hem, skulle ändå inte kunna somna om (a). Så hoppade i vattnet och hjälpte till lite ^^. De va sjukt kul att jobba med dom, alla var så glada och posetiva, man kunde liksom inte vara något annat än glad. Sen träffade man P också :D väldigt roligt, har inte träffat honom på väldigt väldigt länge. Så han stod och höll mig lite sällskap medans ungarna simma.

Sen när man jobbat klart var de bara att åka hem och andas lite för att sedan åka tillbaka till simhallen för att jobba igen (a). De va roligt att jobba då också. Alla är så glada så allt blir bara så mycket roligare att göra.

Juste måste ju bara berätta, en av mina lördags simmare kom fram till mig idag och gav mig några blommor som hon plockat. Hon är så gullig.

Imorrn MÅSTE jag verkligen städa mitt rum. Och då menar jag inte att bara plocka upp och lägga alla saker på plats, utan jag menar grov städning. Damma, damsuga, skura om de behövs, byta sängkläder etc. Jag längtar redan tills jag är klar med det och kan göra annat ^^.

Nej ska se om jag hittar någon film som jag kan se. Jag har ju lov hela veckan så behöver inte stressa till sängen ;).

P.s
J jag är glad att vi är sams igen. Jag vet att jag är sjukt envis men de är du med. 
Älskar dig gumman♥
Brudarna som är OSLAGBARA tillsammans
 
PUSSKALAS hihi
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0