Lov igen UNDERBART

Då va det lov igen. Jag vet LYXIGT och väldigt skönt. Idag måste jag bara säga att jag va sjukt stolt över mig själv. Gick upp 07.20 och var i skolan till 09.20 bara för att skriva klart min labbraport. Började egentligen 13. Hade ju matte prov idag as well, de gick på en halvtimme sen va jag klar. Svarade på alla uppgifter förutom en. Men de kändes bra så det är bara att hoppas på det bästa. Hade privatlektion idag också vid 16.30. de gick väldigt bra och hanhar lärt sig väldigt mycket och han kan snart dyka perfekt :D.

Har precis kollat klart på en film med mamma. Hon hade hyrt rally brudar, riktigt rolig film måste jag säga.
Ikväll blir de en ganska tidig kväll, de är upp med tuppen imorrn och jobba, det är även tävling för mina sim-ungar. Vi får hålla tummarna på att de går bra för dom.

Nu ska jag kolla på en annan film haha;) Ha en underbar kväll

Pussss
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0