Vår det finns inget bättre

Jag har några små saker som jag lägger märke till varje vår. När dessa saker träder fram så märks det att våren och sommaren är på väg :D

* Solen och ljuset
* Värmen
* Glass reklamen
* Solglasögonen
* Vår-kläder
* Fåglarna
* Musiken

Jupp litan kan göras LÅNG.

Jag håller på att bli frisk JIPPI. Vi labbade idag på NkB as kul. Tyvärr har inte jag bilderna, dom har J men jag tänker sno dom av henne så fort hon laddat upp dom. De blev as coola färger när vi blandade olika saker. Bild kommer.

Imorrn är de fredag och jag längtar riktigt mycke. Ska självklart till skolan en stund men den ska jag träffa Erik och de kommer bli väldigt roligt :D.


Ska dra och handla med mamma lite och jaa jag har lite blogg-torka just nu (a)


Puss hej

//Mikkan♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0