En eftermiddag med F&F

Blev upphämtad av farfar vid fyra tiden då åkte vi och hämtade farmor för att sedan bege oss mot sickla. Jag fick två Björn Borg trosor och ett sjukt fint linne från Aubergine. Både jag och farmor föll för de linnet, de är underbart =D (bild kommer upp snart). Jag är så himla glad just nu och oerhört tacksam för sakerna. Sen drog vi och käkade på en resturang (kommer inte ihåg va den hette) men den ligger precis utanför bion och de väl okej mat. Men jag gillade inte dom som jobbade där, visst dom försökte bara vara trevliga men gubben som jobbade där va ÖVER trevlig och blev bara för mycke enligt mig och tjejen som jobbade där va i största allmänhet jobbig. Hon platsa inte ens där och farfar blev lite irreterad på dom också märkte jag. Men men inte mycke man kan göra =P

Nu ska jag diska lite innan mamma kommer hem så att hon blir glad. Har iaf haft en trevlig dag.

Här är en bra låt som jag hittade på Spotify



Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0