Guuu va roligt....INTE

Skämtar någon med mig nu eller?? Tror jag blir galen. Precis när skolan börjar och ska dra igång så blir jag förkyld :O. De är såååå typiskt mig just my luck!!! Så nu håller jag på att försöka bli frisk så fort som möjligt. Jag ska till skolan på måndags oavsett om jag är snorig eller har ont i halsen. Jag har inte tid att missa skolan, speciellt när vi redan har ett prov/inlämning på måndag/tisdag!!!! Gaaah jag orkar inte!!!!!! Men jag är så grymt taggad inför skolan. De här året kommer bli grymt roligt :D.

Idag åker helan till Mallis en vecka på tränings-läger!!!! I EN VECKA =O hur ska vi överleva haha.

Imorrn ska jag upp vid 6 för att åka till Näckenbadet för att jobba som simskolelärare =/ men de är pengar som jag kommer behöva :D

Nej nu ska jag...jag vet inte göra ngt?


Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0