Jag är grymt imponerad

Jag trodde aldrig att jag skulle orka men tydligen gjorde jag de. Jag gick upp 05.50 imorse, gjorde iordning min frukost (som var: en tallrik hvregrynsgröt, en macka, en banan och en kopp te.) När jag tvingat i mig den var klockan 06.20 och då var de bara att klä på sig och göra sig klar och gå ner och låsa upp cykeln och trampa iväg till simhallen. Har simmat 3200m idag (extremt stolt över mig själv med tanke på att jag inte simmat sen april och inte sattsar längre). De va grymt skönt och ett bra sätt att vakna upp på. Denna veckan har jag alltså simmat ca. 6500m om man slår ihop de jag simmade i måndags. Happy happy =D.

Nej nu måste jag göra mig klar och åka in till stan för att möta lotten =D sola sola sola haha. Ha en bra dag.

Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0