Morsning korsning

Idag så var tanken att jag skulle träffat J och hennes kompis Sofia för att dra och sola, men igår kom jag på att jag måste till sjukan för att göra nya tester. Men så imorse när klockan ringde så pallade jag inget, så jag avbokade J och skippade sjukan och la mig ute på balkongen och sov/solade i stället. Så de är väl de jag har gjort idag. välddigt skönt och vääääldigt segt. Men allvarligt jag måste ta tag i sjukan, skulle ju tagit dom där proverna i juni egentligen och nu är de agusti inte bra. Men kanske drar dit i veckan hehe.

Imorgon ska jag träffa Lotten på dagen (tills hon ska träna dvs) vet inte riktigt vad vi ska göra än men vi hittar nog på något roligt =D. Sen på Torsdag ska jag träffa Nina den fina haha oj va vi har saker att prata om!!

Just nu lyssnar jag på skön musik och väntar på att mamsen ska komma hem.

Nej nu ska jag återgår till musiken och försöka få tag på mamsen och kanske kolla om pappa har fixat handledar saken, hoppas att han har de =D men de återstår att se.

Grymt tråkig video men men låten är bra :P haha The Subways - Rock`N`Roll Queen

Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0