Musik, myskläder och te mmmmm

De känns som om jag vaknade nyss. Men de har jag inte så de är lugnt, vaknade vid typ 10 och hade vääääärldens huvudvärk. Jag gillar verkligen inte att vakna med huvudvärk!! Men tog två st alvedon tabletter på eftermiddagen. Iaf hade en jätte trevlig och rolig kväll/natt igår. Tack till alla ni som kom :D en kväll som sent kommer glömmas haha och vi har ju film på i stort sätt hela kvällen så de är bara att kolla om man vill ha en flash-back senare ;).

Idag har jag kollat på film och vara försökt bli av med min huvudvärk. Ajuste kollade på en mysig film som gick på fyran "Två ska man vara" med tvilingarna Olsen. De finns en annan film som handlar om precis samma sak, men vet inte om den är äldre eller nyare men den är också grymt bra. (bara så att ni vet ;).

Just nu sitter jag i mina myskläder som består av mjukisbyxor och en slapp mjuk skjortklänning och en kopp te och letar musik på Spotify och bara tar de lugnt. Imorrn ska jag till simhallen och plöja några/någon längd äntligen :D. Simhallen har äntligen öppnat igen.



Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0