Rolig dag =D

Idag traffade jag Carro. Vi käkade i Kungshallarna och sen drog vi på bio och såg Baksällan. Så grymt rolig film. Jag rekomenderar den verkligen, ibland var den lite halv seg men den ve fortfarande riktigt bra. Vill se den igen haha. Jag har haft jätte trevligt och roligt idag iaf.

Ikväll blir de tidigt i säng, ska vara uppe i simhallen 09.00 imorrn för en privat-lektion i 30min eller en timme har ingen aning om de än. Sen kanske jag ska träffa Jossan en stund, men inget bestämmt. Kanske ska klippa mig också men vi får väl se hur de blir med de. (Hoppas hoppas).

Ikväll händer inget men känner mig helt sömnlös så de ska bli skönt att sova sen (a). Nej nu kallar musiken sen kasnke de bilr film ^^.

GRATTIS JONTE PÅ 18-ÅRSDAGEN =D i december då drar vi ut haha ;)

(jag vet att jag redan grattat dig men va tvungen att skriva de här med ;D. ) tog bara en random bild haha

Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0