Tiden tickar snabbare än någonsin

Har haft en underbar helg med underbara människor. Har solat, badat skrattat, ätit gott den har bara vart jätte bra =D. Idag har jag haft privat lektion med Jonathan igen och shit va han har blivit duktig!! och de gör ju mig väldigt stolt. Vi tränade i en timme och han kämpade på jätte bra =D.

Ska ta och ringa Farmor snart, ska kasnke träffa henne en liten stund nu på eftermiddagen =D de skulle vara jätte kul och trevligt. Va ett tag sen jag träffade henne.


OMG PANIIIIIK!! Skolan börjar nästa torsdag = 20de :O den här sommaren har gått FÖR fort. De känns som om de var igår vi hade avslutning. Gah jag vill inte börja skolan eller jo klart jag vill träffa alla och de är ju sista året men ändå de är grymt skönt att vara lite ledig haha. Ska ju jobba nästa vecka mån-ons så de här är min sista lediga vecka :O ='( nej usch jag måste sluta tänka på de och njuta av den här veckan!!


Nu måste jag käka och så blir de väl lite music till de.


Peace out Biatches

//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0