ÄNTLIGEN 18

Okej jag fyllde dock år igår men jag orkade inte skriva något igår. Den här helgen har vart en underbar helg, en helg jag sent kommer att glömma! I fredags vart de lite fotografering på The Studio med jossan som gällde! De va jätte roligt, även om vissa bilder blev sådär. Sen på lördagen höll jag på att stressa ihjäl mig!

Min lördag:
- Privat lekton vid 12-13
- Hem till pappa så fort som möjligt (bilket blev 15)
- Åkte från pappa vid 15.20
- Va vid maxi 16.30
- Hemma 17.30 (Då va det bara att börja Städa extremt snabbt och ytligt)
- 17.45 får jag första samtalet att dom flesta är på väg
- 18.30 I stort sätt alla är hos mig (trots att alla skulle vara hos mig 19!!!! hahah)

Men Det gick bara bra iaf. Det va en riktig tjejkväll vi käkade gott och drack, snacka massa och drack en del ;D.
Sen vid 23.45 Började vi röra oss ut för att dra till Collage. Det var As roligt att få dansa lite och jag, Iman, Nina, sandra och jossan LÄR ju ha ägt dans golvet eftersom att vi var dom enda som dansde typ hahaha. Men det var en mycket trevlig kväll/natt.

Kom hem till pappa vid 03.45 så det blev inte så sent som jag hade trott och jag hade bara ont i huvet igår inget annat. Slapp vara bakis haha typ.

Nej nu ska jag fortsätta att fundera på om jag ska dra hem eller stanna kvar i skolan. What to do?!

Yours Only
//Mikkan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0