Det var bara en tidsfråga...

Just my luck!! Självklart är jag sjuk igen!! har visserligen inte vart det på ett bra tag men jag har bara väntat på detta. Igår var verkligen ingen rolig natt. Kunde inte sova alls :( vaknade till och från hela tiden. Men jag mår en aning bättre idag.
Jag hoppas att jag är ännu piggare imorrn, för då ska jag in till stan med emelie och shoppa julklappar, sen ska vi möta upp jossan och fixa biljetterna till skivan och sen kasnke jag stannar inne i stan en liten stund till och efter det så ska jag hem till Nina och tare lugnt.
Dock har jag varnat henne att jag är sjuk men hon sa att det var lugnt. Hoppas att vi båda håller oss mer åt de friska hållet än det sjuka.
Sen på Onsdag bler det hem färd till pappa! Jag hoppas innerligen att jag är frisk tills jul! (Håll tummarna!)

Hoppas ni alla får en underbar jul i detta fina vinterland :D

Yours Only
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0