En underbar jul!

Vilken Julafton, kan inte förstå att den är slut riktigt och kan inte förstå att den är över. igår va de näst intill fullt hus, farmor, farfar, jag, bröderna, pappa, anna och berit. De va helt magiskt om jag får sägs det själv. God mat och trevligt umgänge, kan inte bli så mycket bättre.

Sen fick vi faktiskt besök av tomten! Haha en extremt ung tomte dock men han/hon va trevlig. Och nej de va inte pappa farfar eller någon ifrån familjen. De va antagligen en nisse som hjälper tomten med utdelningen lite ;). Jag fick dom bästa julklapparna måste jag säga.
Hade bara önskat mig en data, men jag fick en massa andra saker som jag verkligen behövde så det va jätte bra julklappar.
Nä men de har vart en jätte bra jul.

Just nu sitter jag med min ena bror och halv kollar på tv och leker med min data :D haha. De har vart en perfekt "dagen-efter-julafton"-dag, slapp kläder, mat när man känner för det, film och Pilates med anna. Sjukt roligt so far. Men dagen är inte slut än.

hoppas ni alla har haft en bra jul :D love you

Yours Only
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0