Men trötter där

Oj nu gäspas det en hel del här, kanske dags att dra och sussa lite. Åkte till sickla nu på kvällen och träffade Erika för att vara lite smak råd och kanske hitta en julklapp eller två. Det va mycket trevligt och jag träffade farmor och farfar som var och shoppade lite. Det var skönt att kunna prata om allt och bara få ut det ur systemet. Inte för att det helt är ute ur systemet men endå.

Jag lyckades med att hitta en julklapp åt mamma som jag tror att hon kommer gilla (håller tummarna) sen hittade jag en UNDERBAR tomteluva. Jag har länge letat efter tomte-mössa som är mysig och lång och den här är 1½ meter lång haha. Jätte mysig och fin. Bild kanske kommer senare ;).

Nej nu ska jag ladda batterierna inför den långa Torsdagen som väntar.

Natti Natti
//Mikkan♥

11 Dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0