Ensam hemma i några timmar

Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Vaknade vid 11 tiden och precis när jag tänkte sätta mig ner och äta frukost så säger A att vi ska dra och sola på en gång. De första jag tänkte va "OJ men vänta sover jag eller?". Jag hade precis vaknat, men jag gick och drog på mig kläderna och satte mig i bilen. Anledning till att vi skulle åka så tidigt va för att hon skulle fixa lite annat också och de är inge kul väder att köra i så vi slog 3 flugor i en smäll. idag blev jag verkligen inte lika röd som igår (tur) och nu börjar färgen komma sakta men säkert. Ska antagligen sola imorrn me. De är juh så galet skönt :D. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Jo vart ensam hemma till och från :P Sen har man hjälpt kära bror att fixa mat till han och hans polare. Fast dom fixade de juh jätte bra själva, men när dom lämnade köket så såg de ut som ett bombnedslag. Men han har juh "liten" så de får väl vara lite okej haha.

Jag har verkligen inte orkat ta tag i mitt pluggande. Vet att jag borde men man struntar ju bara i de när de är lov. Kanske borde börja nu med tanke på att de är väldigt tyst och lugnt här hemma just för tillfället. Men usch jag pallar inte med samhälle B just nu, Men jag blir väl tvungen att ta mig i kragen och göra de....

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Forgive and Forgett
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0