Hem ljuva hem

Kom precis in genom dörren nästan(30min sen). Har vart på föreläsning i solna hela kvällen. Den va en aning onödig tycker jag. Jag satt och gäspade den största delen och tänkte bara på hur mycket jag ville åk där ifrån. Visst, föreläsaren har skrivit några bra böcker, men bara för att böckerna är bra,så behöver de inte betyda att hon är intressant att lyssna på. Vissa saker hon sa va bra men lyssnade knappt. Så de va totalt misslyckat till viss grad.
Vi va klara vid halv nio och då hade jag tänkt att jag skulle vara hemma hos pappa igen runt nio prick. Men oj så fel jag hade. Vi skjusade hem alla först, så de blev en resa runt nacka och sen tillbaka hit till pappa. Klart att jag kunde stannat hos mamma men jag ville inte de. Jag vill hellre vara här hos pappa och resten av gänget trotts att mina bröder inte är hemma. De är mycke skönare och lugnare att vara här.

Imorrn ska jag sola :D och sen ska jag hem till J en stund på dagen :D


Nä ska nog röra mig mot sängen och sova lite snart

Sov gott alla
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0