Kom på en sak...

...i min gamla blogg så hade jag hittat en fin text och lagt upp. Jag tänkte att jag kunde lägga upp den här med :P

"Skillnaden mellan en riktig och en simpel vän är att : En simpel vän har aldrig sett dig gråta, medans En riktig vän har axlarna våta. En simpel vän förväntar sig att du alltid ska finnas, En riktig vän förväntar sig själv att alltid finnas för dig. En simpel vän skulle skratta om du föll framför vännerna, En riktig vän skulle ramla och skratta med dig istället för åt dig. En simpel vän undrar om du e kär, En riktig vän vet redan när den ser dig. En simpel vän skulle prata med dig om du stog på en bro, En riktig skulle ställa sig på kanten o gå med dig till sista andetaget. En simpel vän hittar man överallt, medans en riktig finns bara i hjärtat."

Denna text är fortfarande riktad mot dig miss J. Du är bäst vännen<3


Always and forever
//MK♥

Kommentarer
Postat av: Mills

:O finaste och klockrenaste texten

2009-02-02 @ 21:23:18
URL: http://thegoffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0