Måndag = Dålig dag för samtliga?

Hela den här dagen har bara kännts tung & långsam. De har kännts som om de har legat något negativt i luften hela dagen. Med tanke på att nästan alla jag har träffat & umgåtts med idag har vart lätt irreterade, allmänt nere eller bara helt slut. Jag tror inte att jag har träffat en gald människa idag, eller joo de har jag visst. När mamma & jag skulle fixa träningskort på F&S så träffade vi en kille där (han jobbade där) som var väldigt trevlig & social & skratta & va glad. Fast han fick lite problem med datan så han kanske inte va på topp hela tiden men ändå, han var väldigt posetiv :D. Annars har hela den här dagen vart knas & den har bara kännts grå. Hoppas att tisdagen blir roligare, skönare, gladare & posetivare :P.

De blev tyvärr ingen yoga idag :( men den är ombokad tills på torsdag istället. Idag fick vi även reda på att vi har ett "prov" på onsdag i naturkunskap & vi ska kunna 16 begrepp typ & kunna förklara dom :S illa säger jag bara bläääää. Men de är bara att göra antar jag. Nä men nu ska vi inte vara så nere & negativa. 4 dagar kvar till SPORTLOVET härligt härligt :D

Ska nog rör mig mot sägen & sova några timmar innan klockan ringer & man ska upp till skolan igen & ta tag i allvaret igen :P. Man bara älskar att sova :D Den enda stunden på dagen (eller va man nu ska säga) som man verkligen kan koppla av & bara slappna av & bara vara.

Sova gott <3
Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0