måndag måndag måndag...

Trotts att de är lov så käns denna måndag lite seg. Väldigt skönt att kunna vakna när man kände för de. Idag har jag och A röjt lite i köket, typ åkt med soppor och städat. Men vi har även vart på Solarieöarna. Och gu va skönt de va. Fast jag tror att jag råkade bränna mig lite i ansiket men de lägger sig till kvällen haha. Ska nog sola imorrn me, få lite färg. Tydligen så ska de vara ganska bra att sola nu under vintern, eftersom att de är så mörk. De är många som går på ljusterapi men soling ska vara lika bra. Höll på att somna när jag låg där, rilktigt skönt.

Shit de är inte lite kallt här hemma, borde kanske sätta på mig en varm tröja och kolla om de går någon bra film på någon kanal. Känner mig inte så pigg på att åka in till stan eller något annat. Är typ ortfarande lite förkyld :(.
De slutar typ aldrig snöa. De söar sen blir de uppehåll i några timmar och sen börjar de igen. De är väl bara att njuta av snön medans vi har den. Vem vet vi kanske inte har någon snö om nått år.

Ha en fortsatt mysigt och kall vinter dag.

"All you got to do is call my name and I'll be there"








Forgive and Forgett
Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0