Shit va seegt

Hela den här dagen har vart jätte seeg & jag har verkligen inte haft ngn lust att vara i skolan. Visst vi hade i stort sätt bara en lektion men iaf de har vart sjukt seegt & jag har vart ganska trött. Fast jag tror jag dog av skratt när våra lärare kom in på avstampet, haha asså våra lärare, man kan inte annat än ge dom beröm för att dom försöker vara...jaa va ska jag säga roliga? haha alla i klasssen skratta mest åt dom haha se bilden nedan så förstår ni ^^

dom är juh lite roliga ^^

Ett tips:
Jag brukar kolla på ett pogram som heter Doctors & de går på 4an. Och de är faktiskt väldigt bra och intressant. Dom pratar om alla möjliga sjukdommar och allt ifrån plastik-kirurgi till hjärt-operationer. Idag va de sjukt intressant dom snackade om va man ska göra om man själv får elelr ngn i sin närhet får en hjärtattackt. Man lär sig saker hela tiden. Jag rekomenderar de programet starkt till alla som vill lära sig lite om allt möjligt :P

Nää ska ta & packa väskan snart för att dra & träna en liten stund (a).

Puss på er

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0