Skuulan idag me ^^

Är i skolan just nu & väntar på att lektionen ska börja. Just nu sitter jag, J & L framför en varsin dator & bara tare lugnt. Vi måste även sitta & lyssna på ett sjukt irreterande ljud, ni vet ett ljud som bara tjuter & de kommer från Js data tyvärr! L försökte fixa men de höll liksom inte xD. Vi har vart på studiebesök idag på nobel-museet inne i stan. De va ganska intressant, men i vissa lägen ville man bara ta sina saker & springa där ifrån. Jag vet inte om så myckte fastnade i huvet på oss (med tanke på att vi va där ganska "tidigt") men man kan juh alltid hoppas att något fastnat ;). P.s Jag mötte B vid slussen runt 08.55. Jag trodde att hon skulle vara sjukt seg men hon kom faktiskt i tid. Så när vi va framme vid museet så va vi ungeför 15-20min tidiga & vi fick inte komma in. Och de va inte direkt varmt ute. Men vi gick till Kaffekoppen & köpte vram choklad, så att vi blev an aning varmare.

Igår fyllde ju min farfar år, men tyvärr kunde jag inte åka till dom & fick ganska dåligt samvete. Jag var tvungen att plugga & de va min andledning. Men jag har "kompromissat" med min farmor så dom är inte så jätte besvikna.

Annars idag händer inte så mycket. Är ensam hemma ett bra tag på kvällen (oerhört skönt). Nä ska bomba lite kommentarer på facebook eller något :P. börjar ju om 35min, så jag har lite tid att slå hål på.

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0