Studiedag = Plugga?? Skulle inte tro de va ;)

Idag hade juh jag studiedag, och dom är väl oftast till för att man ska plugga på eller? Men vem gör de egentligen? Jag borde gjort de med tanke på att jag har spanska prov imorrn, men jag har liksom inte gjort de. Jag har läst min bok, lyssnat på musik, kollat på film, druckit te och bara slappat och även spanat in vädret vi har här i sthlm. Så mysigt att snön har bestämt sig för att stanna lite längre. Fram med dom varma kläderna och dom varma skorna igen :( fast de är juh lite mysigt också :P.
Har även laddat över lite bilder från J's lilla middag som ägde rum den 16de ^^ jag tänkte att ni kanske ville se hur hennes kväll såg ut ;) Och ja de är i rätt ordning ^^ först jag och J hemma hos henne, sen ja hon såg ut så i 2 timmar, tredje bilden hmm.. jaa vi behövde ett roligt kort ;) och den sista...all på bilden ser en aning knäppa ut och de är jag L och J ^^ <3
   

Jag vet att de här kanske är en aning fel att skriva om men whata hell^^ igår natt hördes ett ljud från mina grannar. Man kan tro att ett betong golv ska dämpa vissa ljud men nix. Lessen att behöva berätta detta för er men man hör saker klart och tydligt så vill ni ha mitt tips " försök att vara så tysta som möjligt om ni inte vill att grannarna ska höra allt ni gör". Jag tror många redan har listat ut va mina grannar under mig hade för sig kl 01 på natten xD haha. Men vissa gillar juh att låta så kör på om ni inte tycker att de är pinsamt att träffa era grannar i trapphuset dagen efter ^^.

Sen har jag fortfarande den här dumma huvudvärken :( de är typ tredje dagen och inget funkar och jag tänker inte sitta och äta massa alvedon och ipren... Åhhh va arg jag blir blääää

Nä ska försöka lyssna på musik som inte får huvet att vilja explodera.

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0