Trött, sliten och en aning mer trött

Igår hade jag ångest över att jobba idag. Ville bara strunta i allt. Men när man väl har packat och är framme så är de inte lika jobbigt längre. Jag va en aning trött under passen men de funkade bra. Men mina grupper såg lite roliga ut, hade max 4 simmare i en grupp. Så onödig träning men vi slog ihop alla grupper så de blev som de blev haha.
Sen drog jag in till stan för att träffa Annika. Vi drog på bio och såg Benjamin Buttons otroliga liv. De är många som jag känner som ha sett den och sagt att den är jätte bra, men jag vet inte riktigt. De är en sån film man kan se en gång men inte mer. Jag skulle inte hyra den när den kommer ut. Men den va helt okej.
Sen blev de en massa stul när vi va inne i stan. Jag har bytt bank men jag har inte aktiverat mitt kort än. Och jag trodde att mina pengar fanns på mitt gammla kort men nej de gjorde de inte. ILLA . men de löste sig efter ett tag :D 
 


Just nu sitter jag och lyssnar på musik och snackar med några roliga filurer. Riktigt trevligt.
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0