Va va de jag sa?!

Jag kände på mig att min plugg tid skulle bli väldigt kortlivad. Nästan direkt när jag hade satt mig med pappret så kommer pappa och frågar om vi två ska dra på bio. Och klart jag sa ja, bio före plugg? LÄTT haha. Jag försökte övertala honom till att se en läskig film, men nix pix. De blev Rosa Pantern 2. Både pappa och jag gillar Rosa Pantern grymt mycket. Och shit va roligt vi hade. Vi skrattade i stort sätt igenom hela filmen. Den va ju så klockren. De går inte att inte gilla RP2. Nä de här va precis va jag behövde. När vi åkte till bion va de fint väder och solen lyste, när bion va slut så va de typ snöstorm. När vi sen skulle ut från perkeringen så fick pappa lite problem, han hittade inte utfarten. Och med tanke på att vi precis sett en rolig film så började vi båda skratta as mycket åt hur roligt de va att vi körde runt alltihop. Vi fick helt enkelt ta ett extra varv runt parkeringen haha. Sen blev de karaoke i bilden till massa sjuka låtar och klassiker som spelades på vinyl 107 :P. De va riktigt roligt. De va verkligen en lyckad kväll.

Imorrn är de en resa hem mot mamma som väntar. Sen är de bara två dagar kvar av lovet  :'( men sånt är livet haha.

(fyller på inlägget senare eller så skriver jag mer imorrn)



Uppdattering kl 22.25:
Asså de här med bloggande är ganska kul. Jag menar, jag kan skriva om nästan allt jag vill. Jag få ut känslor genom att skriva något. Om man är är på ett speciellt humör så är de bara att sätta sig framför en data och börja trycka på knapparna och få ut känslorna man har. Sjukt skönt, så slipper man bära omkring på dom och må ännu sämre. Eller så kanske man bara vill dela med sig av sin glädje. Men man skriver juh inte direkt allt i en blogg ( jag gör iaf inte de). Dom tankarna man har inerst inne kanske är bra att hålla för sig själv. Och man ska nog inte gå in fööör djupt på sin familj och sina vänner.



Uppdattering kl 23.57:
Jag börjar känna mig sjukt trött och jag längtar efter att få lägga min ner i min säng och sova djupt. Nä men dags att sova. ( jag kommer nog lägga mig om en timme iaf men vi säger natti natti här och nu ;) hah)



Three words, Eight letters. Say it and I'm yours
//MK♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Braaa där!!! hih :)

2009-02-26 @ 23:34:56
URL: http://sandriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0