Virri-virri-koko haha

Jag har nog vart borta totalt idag. Jag & några tjejer ifrån klassen satt & snackade om den senaste veckan. Och blandade ihop alla dagar i stort sätt. Jag trodde att de va tisdag idag men ändå inte & de va bara en stror röra uppe i mitt huve. Men sen när vi rett ut allt osv så kunde jag inte låta bli att skratta lite över hur dumt de lät. Men ett gott skratt förlänger livet, så jag & mina närmaste vänner och aven folk som är i närheten måste fåå ett lååååångt liv med tanke på hur mycke vi skrattar, speciellt jag & J ^^. Annars har den här dagen vart hyfsad okej faktiskt. Första lektionen va faktiskt bra och intressant & man somnade inte av tråk-prat.

Imorrn är de FRDAG :D nice. Eller är de verkligen "nice"? De är juh trotts allt Fredag den 13de, den sk otursdagen. Det kanske är bäst om alla stannar hemma & sover eller något så inget "hemskt" händer. Nä men klart vi drar till skolan & ser va ödet har planerat för oss ;D. Va bara försiktiga så ingen bryter benet eller så ;).


haha jaja, man måste "bjuda" på sig också ;)
Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0