De har vart en riiiktig myyyyys dag idag :D

De har verkligen vart en jätte mysig dag idag. Har umgåtts med min bror hela dagen i stort sätt. De har vart skratt på skratt på skratt  och brotting haha fan har vart as kul. Snart är de kanske dags för mig att be ge mig mot mamma.

Precis när jag hade skrivit klart mitt inlägg innan detta så började de snöa lite :P älskar verkligen snön men shit inte lite kallt bara. Nä de gäller att klä sig varmt ikväll (a).
Just nu ligger vår katt precis brevid mig och snosar gott, Ser riktigt skönt och mysigt ut ^^. Jag kan fatta om han är helt slut, han har juh art ute nästan hela dagen i kylan och lekt.

Nä måste fixa lite innan jag drar och de är lika bra att få de gjort så man slipper stressa senare.
Ha en fortsatt trevlig lördags kväll

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0