Longe time no see babes

Följ min blogg med bloglovin
Har ingen data hemma så kan inte skriva så mkt längre :(. Sitter i skolan just nu och har 2 timmar att "plugga" på.
På torsdag händer ngt as kul :D min tandställning ska bort :D fan va rooooligt, raka fina tänder haha nice nice ^^. Sen händer inte så mkt mer som är intressant denna vecka. Jo eller jag vet inte om de är intressant men jobbet har börjat igen så de är att gå upp tidigt på lördag ^^. Jag började i lördags men de som kommer bli roligt nu på lördag är att alla nya ska börja :D riktigt ruuuligt.
De har inte hänt så mkt på den senaste tiden som jag kan berätta om, eller jo Obama blev president och jag kollade när kan svor president eden :D as coolt ^^.


Nää men vet inte va jag ska skriva mer förutom att jag sk försöka skriva snart igen ;D

Always and forever
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0