Lördag...och jag är så gaalet seg

Fick ett samtal från mr N imorse vid 4 vilket va lite roligt. Jag kommer typ inte ens ihåg va vi pratade om (om vi ens pratade^^) de jag kommer ihåg var att vi båda somnade med våra telefoner i örat xD.

Sen ringde min klocka vid 07.15 och då var de bara att ta sig i kragen och fixa det sista (vilket var att klä på sig och packa väskan ofc). Mamma går före mig men jag hinner ikapp och får då veta att bilen har punka :O och vi va lite sena, så de va bara att ringa taxi eftersom vi inte hade ngn annans nummer haha. Vilken start på dagen. På jobbet gick allt på rullande band och de flöt på bra.

Promenerade hem och hade ett samtal med mr N. Och de va ett ganska intressant samtal väldigt roligt iaf.
Kom hem vid 14 och va såå kall (a)...
 
...hoppade i ett bad och kröp ner i soffan och satte på en film som jag börjat kolla på igår men inte orkade se.

Imorrn ska jag träffa E inne i stan tror jag hah måste kolla upp de där :P

Vi hörs senare alla goa och glada :D

(och ja jag kände mig som den där katten...kaaaallt)

Always and forever
//MK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0