Snart skola

Ska dra mot skolan snart och jag är väl inte så jättte jätte taggad på de hela men de är juh ngt som måste göras. Har juh bara halva gymasiet kvar nu så :P haha. Idag börjar jag 13 och slutar 15.50 ganska skönt men jag tror nog att jag hellre hade börjat 08 och slutat 12. Är en aning trött just nu, somnade vid 04 imorse. Låg och pratade med N igen :P de va kul. De är ganska komiskt att våra samtal alltid börjar bli väldigt långa. Igår snacka vi i va va de? 3-4 timmar hahah. Men de är as kul ^^. Så idag har jag sovit drygt 5 timmar xD och stackars N har bara sovit 4 "/ :P.
Just nu dunkar jag musik i lägenheten så tråkigt annars (a) nä men nu måsta jag käka lite och göra mig klar inför den "första riktiga" skoldagen.

Ha en underbar dag<3

Always and forever
//MK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0