Söndagen står för repriser och vila

Följ min blogg med bloglovin
Har sovit ut ordentligt idag. Vaknade runt 12.30 och va hur utvilad som helst. En underbar känsla om ni frågar mig. Satte på tvn och såg att de va Let's Dance på 4an. Såg inte de i fredags så kolla på de idag. Brukar inte kolla på de men de är juh roligt att se vissa kändisar när dom föröker få till allt på dans-golvet. Man har juh ngr favoriter men den jag håller på mest och hoppas att de ska gå riktigt bra för är Lajla Bagge. Hon är juh så grym. För er som inte såg i fredags eller reprisen idag så här kolla och se va jag menar :P hon är juh bara sjukt grym.


 
Idag finns de inga planer alls. Bara chilla och tare lugnt och ladda inför en ny skolvecka fullt med plugg och plugg. Denna låt är så sjukt fin och mysig med att bra budskap, Och de är en sjukt söt video :P (men Mcfly skulle kanske behöva fixas om lite i videon asså men den är fin :D Njut

 McFly-You've got a friend (galet fin låt)♣♣♣♣♣

 Always and forever
 //MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0