Grattis brudar :D:D:D:D<33

Idag fyller två underbara tjejer 18!!! Annika och Lotten :D.  Jag hoppas att ni får en underbar dag som slutar på något trevligt ute ställe eller något roligt dans golv. ETT STORT GRATTIS <3


ANNIKA :D


LOTTEN :D


Idag ska jag till mini stan en snabbis om mamma kan komma hem någon gång dvs. Sen ska jag hem till Annika på tjejmiddag (är redan taggad och ser fram emot en kväll med mycke skratt =D ). Sen vet jag inte vad som händert mer i helgen just nu hahah. Hoppas på fint väder.

Ajuste nu har jag typ hela min familj på face =D. Pappa har till och med fixat konto, han som sa att han ALDRIG skulle göra det. de finns dock en person som inte har face ännu men de är nog lika bra och de är minsta brorsan. Men han kan vänta ngt år. Nä men de är kul att alla finns på face haha :D.

Nej nu ska jag dunka musik och ringa mamma och se vart hon har tagit vägen.

Peace out Biatches
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0