Oh what a day

Igår betämde jag mig för att jag skulle vara grymt duktig och gå upp tidigt och träna lite. klockan ringde halv sju men shit va seg jag va. Kom inte hemifrån  förns vid 8 halv nio :P. Men jag kom iväg iaf och jag simmade i 1 timme, kanske inte så extremt bra med tanke på att de var andra där som simmade långsamt. Men de funkade trots att de blev simma 25/50 sen stanna haha. Jag har inte simmat på sjuuukt länge -illa- skönt efteråt. Men när jag var kvar så SPÖ-REGNA de :O. Jag hade bara shorts och t-shit. Inte så jätte roligt. kom hem dyngsur!!

Sen vid 15 så drog jag till mini stan och handlade en liten present till annika ;D sen hittade jag 4 linnen på NewYorker. Sen käkade jag och mamma på Sandy's och TacoBar mycke trevligt.

Ikväll vet jag inte va jag ska göra, kanske blir någon film. Vi får väl se haha.

Ha en underbar kväll alla sötnosar!

Peace out Biatches
//Mikkan♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0