Man är ju galet stolt

Okej igår blev jag klar med Eng.B muntliga litteratur saken och idag blev jag klar med spanska hör saken, Eng.B bokanalys och anelska graffiti saken. Fett skönt. Nu har jag bara Spanska muntliga kvar på torsdag, Matten nästa vecka, Samhälls saken tills jag vet inte när och Idh A (copper testet och friidrotten) imorn :S. Jag orkar inte springa 3km jag kommer aldrig palla de haha. Men jag ska ladda Ipoden och göra de bästa jag kan :D.

Idag har jag vart sjukt duktig i skolan, första lektionen hade jag spanska provet, sen sprang jag till kansliet och lämnade in min nyckel till skåpet, tillbaka till 6an, ner och käka med elina, eric, alexandra, alexander, julia, jossan och robin. (riktigt trevligt ) sen prata lite med Iman vid repan efter de upp på 6an igen plugga (blev i stort sätt klar med engelskan) sen in till stan och träffa erik en stund sen hem och skriva rent. Ajuste jag mejlade in Idh A passen också :D. Jag har vart riktigt duktig idag.

Men nu skaa jag ladda inför imorn. (kan ju behövas hihi)

  
Dessa bilder är lite roliga, alla tre satt helt inne i datan (och de ville jag självklart fota) men när jag lite smitigt tog upp kameran, så trodde elina först att dom skulle kolla in i kameran, men som ni ser så kollar alla in i datan på andra bilden. Lite ruligt :D
 
Dom tuffa luncharna!! hahah Alla e mupper på bilderna xD

10 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOVET!!

Puss suckers
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0