Man kan inte göra annat än att le :D

Idag träffade jag min andra halva J. Har inte träffat henne sen lång helgen typ. Vilket är sjuuuuukt länge. Men vi hade väldigt roligt (iaf jag). Träffade henne i skolan vi käka, vi tog sönder hennes strumpbyxor, vi gick på lektion och vi pluggade :D. Jag är btw klar med två saker nu, SvB Muntligt och EngB muntligt. Inte mycket kvar nu JIPPPI. Imorrn är de spanska prov som gäller på morgonen, sen har vi bara Arb.p och då ska jag försöka bli klar med bokanalysen. De kommer gå galant (hoppas jag). Ajuste jag fick tuggumi på min kjol idag :( in i tvätten med den. Men nu ska jag öva på spanskan lite till och sen sova. Här kommer lite bilder från rivningen:

    
 Älskar dig gummsan<3 vi är som bill och bull xD

SOMMARLOV OM 11 DAGAR!!! UNDERBART

Peace out suckers
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0