Men hej på dig

Då va sista dagen på daglägret avklarad eller den va avklarad igår egentligen men orkade inte skriva något igår. Jag har jobbat tre dagar 9-18 varje dag, bara med barn och jag är heeelt slut. Dom är underbara alla ungar men shit va slitigt de vart. I måndags när jag kom hem och hade ätit så var klockan ca19.40 och jag va så trött så jag la mig i min säng och smsade lite, vid 20.00 så somnade jag. Klockan var bara åtta på kvällen och jag somnade för att jag var så sliten :O helt galet. I tisdags va de riktigt roligt att jobba, jag hanna och rickard lekte som galningar med ungarna. Brännboll, mängder av olika sorters kull och mycket mycket mer. De va grymt fint väder och alla va på topp humör, nä det var en lyckad dag.

Men nog om jobbet idag ska jag till Forum och kolla hur mycket pengar jag har spenderat :S lite rädd för att få reda på resultatet, sen måste jag köpa ett par nya jeans. Jaf ska försöka vara lite snabb när jag är och kollar i affärerna eftersom att jag måste hem och packa väskan. Mamma och jag ska nämligen ut till hennes kompis Eva och hennes familjs landställe och fira midsommar med dom. Jag tror att de kommer bli väldigt roligt och oerhört trevligt.

Ops höll på att glömma, jag måste betätta om Jonathan som jag har tränat ett tag nu, han har blivit så sjukt duktig och jag är extremt stolt över honom!!

Oj shit klockan är 11.10 måste rusa så jag hinner med allt jag ska hinna.

Puss på er suckers
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0