Underbara dag idag haha

Jag trodde att den här dagen skulle bli jätte dåligt pga av vädret, men jag hade fel big times. Först blev jag as irreterad på J för att hon svarade inte när jag messade!! Men så la jag ner henne och drog till skolan och mötte Anna och Alex ist. Vi började plugga och jag fick ett arbete klart idag igen :D. Men under den här eftermiddagen så blev alla fett glada och jag va jätte sprallig och glad. Sen blev de värsta kramkalaset mellan J, mig, klara och alex haha flum gänget typ. Hela den här veckan har vart bäst, iniga sura miner bara skratt. (kanske för att vi närmar oss SOMMARLOV. Imorrn kommer säkert också bli Glatt (hoppas jag).
Ajuste de blev inge cooper test eller friidrott. Dom hade inte tid och eftersom jag va med på orgenteringen så slapp jag och alex och J. Fett me nice (a).
Imorn är de spanskan som gäller, den muntliga delen.

Nej nu ska jag lyssna på musik och sen lägga mig för att sussa sött.



9 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOV!! HÄÄÄRLIGT
Puss på er
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0