Äntligen hemma

Shit vilken kväll.

16.00 Kom hem
17.30 Åkte vi mot min morbror för att hämta honom, hans bil och fixa ett släp
19.10 På väg mot sängen
20.00 Sängen är lastad och vi är på väg hem igen
21.00 På väg hem till min morbror igen, lämnar släpet
22.00 Sitter och fikar med min morbror och kusinerna
22.20 Vi sätter oss i bilen och börjar åka hem igen
23.30 Hemma Ljuva hem

Jag tror jag åkte samma sträcka 4 gånger totalt. Efter 2 gånger så va de ganska tråkigt att se samma saker om och om igen. Men de hände en lite halv rolig sak.Min morbrors bil gick halvt sönder. Avgasröret lossnade så vi va tvungna att stanna mitt på motervägen TVÅ gånger. Första gången de lossnade så va de för att de lossnade, andra gången de lossnade så va de för att rämmen som han spänt fast den me hade gått sönder pga värmen... Så om ni såg en bil så stilla på E4an så va de säkert vi xD.
Mamma sa för typ 20min sen att vi skulle montera upp min nya säng. De betyder att vi skulle riva min nuvarande säng. De gick bra i början men dåligt mot slutet. Skruvarna sitter som berg och vi kan inte direkt hoppa på den så den brakar (får då blir de ett himmlans liv från grannarna) så de får vi ta tag i när jag kommer hem från tävligen imorrn.
Jupp tävling för barnen imorrn, kul för dom lite mindre kul för mig hehe. Sen är de hem fixa rummet. OCH I HELGEN MÅÅSTE JAG PLUGGA!! De är prov på tisdag igen....plua att de är nationella snart. Ska ev träffa min ena bror imorrn för att leta efter en present till min andra bror :P skulle vara kul om de blev av.

Nä men seriöst, jag måste bädda madrassen som ligger på golvet så jag kan sova lite.

God natt gott folk. Ses imorrn pigga och glada :D hah

(saknar våra långa natt samtal N. Du vet att de är kul att prata i tele i timtal hah ^^ puss på dig)


Peace out
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0