Fredags Mys

De blev ingen solning för min del idag. Jag kände att jag inte hade energin att följa med hem till J och vara sär någon timme och sen åke en lång hemresa. Visst de hade säkert vart kul att bara ta de lugnt med J och L men jag hade inte vart på humör och hade bara kännt mig bitter. Men vi får lov att göra de någon annan dag....
Har  inte gjort så mycke när jag kom hem, kollade på en film och kröp ner under täcket och hade de mysigt. Sen har jag lyssnat på musik haha speciellt dinga ringa ding ding låten (eller va den nu heter :P). Jag är dock väldigt trött. Känner mig helt slut. Ska som vanligt upp och jobba imorrn på morgonen. Efter så MÅSTE jag plugga. Nationella proven börjar ju närma sig och de är prov på fredag. SUCK . Men de är fredag och nu är de bara att mysa på (a). Ska nog kolla om jag har någon bra film som är värd att kolla på.

Hoppas ni får en fortsatt bra fredags kväll

//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0