FREEEDAG WOHO :D

Fredag idag och de känns väldigt bra. Igår va en lång dag i skolan...började vid 08.30 :O och slutade 16. De va en halv tung dag med lite sega lektioner men de va galet mycket skratt också. Speciellt på spanskan, jag och J höll på flera gångar att bryta ut i skratt-attacker hela tiden när vi skulle säga våra dialoger på spanska. Haha nä men de va bara kul. Sen efter skolan träffade jag en riktigt trevlig och mysig person. Vi drog och fikade sen tog vi en promenad. Jag hade väldigt kul, trevligt och mysigt med Erik :D. Men jag tycke att tiden bara rann iväg och de gick så fort :P.
Måste bara berätta en sak när vi promenerade så sa vi att de va underbart att våren va på väg, men som jag alltid säger "så fort man tror att den är på väg så kommer snön tillbaka". Och jag gillar verkligen inte att jag har rätt på den fronten. De är typ snö storm här just nu :(. På med varma kläder nu ;D

Idag har vart en ganska slapp dag i skolan. Kom dock inte där ifrån förns 16. Men de gjorde inte så mycket. ikväll händer inte så mycket, ska städa mitt rum och kolla på någon film om jag hittar någon. Imorrn är de dags att jobba igen... Är väl klar vid 13 hoppas jag. Sen vid 13.30 kommer cissi hem till mig för en film kväll. Sen på söndag så är de dags att jobba igen :P. Sen på något vänster så måste jag få tid till att plugga lite också. Men om en vecka är de lov igen :D såå galet nice.

Nä men ska ta tag i miti rum, dags att dunka musik och jobba hårt haha.


Idag, Imorrn, Föralltid
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0