Grattis Lilleman <3<3<3<3

Blev väckt vid halv åtta imorse, då va de dags att sjunga för lillkillen som fyller tvåsiffrigt idag. Jag och min andra bror va väldigt trött så vi sjöng väl inte så jätte vakert eller högt. De är då de är bra med en pappa som har örk stark röst som överöstade oss andra. Men han blev iaf väldigt glad för presenterna som han fick. Har har inte fått min än, och kommer nog i nte få den på ett tag. Han och jag ska dra in på Cosmonova och sen dra och käka lite etc. De ska iaf bli en hel dag, men för att de ska bli en hel dag så måste han vara ledig också. Så de lär dröja några helger innan vi drar. Men när han hade öppnat presenterna och blivit lite uppvaktad så gick jag och la mig igen (a). Just nu är pappa, A och V på hockey match och lillkillen är på träning. Så jag är ensam hemma just nu. Och va är de för väder ute?!?!? Svarta moln så långt ögat når säger jag bara. Men om de börjar regna så tar ju regnet bort all snö som finns kvar :) de är bra de.



GRATTIS LILLEMAN Älskar dig <3<3


Ha en mysig söndag
Pussar till dig
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0