God morgon

Vaknade för ungefär 2 timmar sen. Söta J ringde och väckte mig Tack gumman. Jag hade tänkt att sova till 10 idag eftersom de är sovmorgon för min del. Men de sprack. Jag kunde sommnat om men kände mig något utvilad så gick upp ist. Ska börjar rör mig mot skolan om en timme.
Jag måste bara säga SHIT VA FINT VÄDER DE ÄR UTE.
När jag vaknade imorse hade jag ett stort leende på min läppar. De finns knappt någon snö på marken, solen lyser och de är lite halv kallt ute. Kan de bli bättre? Klart de kan, om de va sommar skulle jag vara ännu gladare men älskar våren. Så mysigt.
Hade matte prov igår. Jag fattade inget, jag va sjukt lost. De är skönt att vi inte läser matte i 3an :P.
Idag händer inte så mycke. Ska till skolan och plugga, efter de så vet jag inte, ska kolla med N om hon vill dra och sola med mig. Sen vid 20 ikväll är de lite simning som gäller :D. Och jag har lyckas få med en polare. Hon kommer va helt slut efter ikväll. Hoppas hon hänger på mitt tempo så kan man ligga och mata och peppa varandra så man simmar snabbare och bättre.
Nä men de kommer bli galet kul. Jag slutar 16 idag :O men idag känns de faktiskt väldigt skönt. Today is a verry good day ;D hihi.


Ajuste vi får kanske tillbaka våra NkB och ShB prov idag. De provet jag gjorde i fredags iiih hoppas de har gått bra. Berättar senare om hur de gick.

Hoppas ni alla får en mysig och solig dag med mängder av skratt.

Always and forever
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0