På lätta fötter går de fram

Vi kollade på en ganska bra film idag. De va ingen tecknad film som jag trodde. Vi kollade på The Island med Scarlett Johansson och Ewan McGregor. Den va riktigt bra faktiskt. Väldigt skönt att de va de enda vi gjorde idag.
Efter skolan drog jag och J till skanstull för att aktivera mitt kort. Efter de så skulle vi dra in till stan men insåg att de va ganska onödigt med tanke på att hon lagt undan de hon skulle kolla på tills imorrn, så vi vände vid gamla stan. Ska dra på Yoga om några minuter. De ska bli så galet kul, och skönt att de äntligen blir av ^^.
Jag har verkligen kännt mig glad idag. De har verkligen vart en as bra dag :D De har kännts som om jag gårr på molen eller något. Har helt enkelt bara vart en bra dag.
Btw min data håller på att lägga av en gång för alla :S. Så vet inte när jag kommer kunna skriva ett inlägg nästa gång ='(. Får försöka göra de i skolan om jag har tid.
Nä måste kanske ta och packa och byta om. Ska försöka blogga ikväll men lovar inget.

Kiss and tell
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0