Puss och kram vi ses i stan

Lite lessen blev man ju när man såg snön falla igår. Jag som trodde att våren hade kommit en gång för alla. Men nix pix ingen vår så långt ögat kan nå. Hoppas bara att denna snö försvinner snart. Idag har de vart en rolig dag, Iaf när jag va i skolan. Jag vet inte varför men jag va bara jätte glad :D. Sen kom B till skolan idag vilket va as kul, har inte träffat henne på typ 2 veckor (om inte mer). Men själva lektionerna har vart väldigt sega och alla har i stor sätt bara sovit på lektionerna eller snackat ( men de är så Sp2 funkar vissa dagar :D haha). Sen jobbade jag vid 16 så va tvungen att "skolka" från min sista lektion. Men för mig så gjorde de inte så mycke. Jag satt och snackade med B lite på fiket innan jag skulle dra och vi började lyssa på en grymt bra låt som väckte massor av gamla känslor. Men vi lyssnade på låten om och om igen, kunde inte låta bli (a).
De va verkligen inge kul att jobba idag. Trodde att jag skulle bli tvungen att skrika på ungarna HELA tiden. Dom lyssnade inte och dom gjorde mig galen i vissa lägen. Men när dom väl lyssna så va dom gryma. Tur att jag bara va vikarie, så jag slipper dom grupperna framöver :D Väldigt bra hah.

Imorrn har jag Nationella prov i Svenska den muntliga delen :S. Känner mig inte ett dugg förbered. Men de är väl bara att göra de bästa av de och hoppas att de går bra :D.

Nä ska kolla mitt schema inför imorrn och hoppa in i en dusch och sen krypa ner i sängen och hälsa på jhon blund ;).

Btw "Puss och kram vi ses i stan" kom nina på idag när jag berättade om min version "Puss och kram ät banan" haha

Sov gott
//Mikkan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0