Skolan, sola, trånkan, hem, äta, ladda soooova :D

Nu va fredagens lektioner slut. Jag slutade dock för en timme sen ungefär, men ska följa med hem till J. Vi ska sola lite sen bara ta de lugnt. Efter de så ska jag hem till mamma igen och vila och ladda upp inför jobbet imorrn. I helgen händer inte så mycket, ska jobba lite på lördag och söndag som vanligt. Måste plugga i helgen. Har NkB och ShB prov på fredag, och jag vill gärna fatta sakerna :P.
Just nu sitter vi i skolan och lyssnar på rolig låt. J ska ha omprov i Sp, jag borde också göra de men har inte pluggat :S...Får väl göra de vid ett senare tillfälle.
Är ensam hemma ikväll med, får väl sitta och bomba någon med sms och samtal ;) haha. N du är utpekad.

Nää orkar inte skriva.


Kiss and tell
//MK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0